Saturday, July 08, 2006

cikgu, salam!

"Terima kasih cikgu, babai. Mmmuuaah!" kata si kecil seraya mencium tangan guru yang berbadan besar tetapi kacak itu. Di ikuti oleh murid lain.

"Terima kasih cikgu, babai. Mmmuuaah!" kata si kecil seraya mencium tangan guru yang berbadan besar tetapi kacak itu. Di ikuti oleh murid lain.

"Terima kasih cikgu, babai. Mmmuuaah!" kata si kecil seraya mencium tangan guru yang berbadan besar tetapi kacak itu. Di ikuti oleh murid lain.

"Terima kasih cikgu, babai. Mmmuuaah!" kata si kecil seraya mencium tangan guru yang berbadan besar tetapi kacak itu. Di ikuti oleh murid lain.

"Terima kasih cikgu, babai. Mmmuuaah!" kata si kecil seraya mencium tangan guru yang berbadan besar tetapi kacak itu. Di ikuti oleh murid lain.

"Terima kasih cikgu, babai. Mmmuuaah!" kata si kecil seraya mencium tangan guru yang berbadan besar tetapi kacak itu. Di ikuti oleh murid lain.

"Terima kasih cikgu, babai. Mmmuuaah!" kata si kecil seraya mencium tangan guru yang berbadan besar tetapi kacak itu. Di ikuti oleh murid lain.

"Terima kasih cikgu, babai. Mmmuuaah!" kata si kecil seraya mencium tangan guru yang berbadan besar tetapi kacak itu. Di ikuti oleh murid lain.

"Terima kasih cikgu, babai. Mmmuuaah!" kata si kecil seraya mencium tangan guru yang berbadan besar tetapi kacak itu. Di ikuti oleh murid lain.

"Terima kasih cikgu, babai. Mmmuuaah!" kata si kecil seraya mencium tangan guru yang berbadan besar tetapi kacak itu. Di ikuti oleh murid lain.

Cukuplah sekadar jumlah sepuluh orang murid untuk membuatkan anda berasa berdosa kerana memikirkan kesan-kesan yang ditinggalkan di atas tangan anda.

Mampukah kita meletakkan kesalahan pada anak kecil yang bersih dan suci ini?


ps.. kadang-kadang saya lap saja di seluar..

24 comments:

Lan Rambai said...

nabib baik bukan anak aku yg jadi murid ko hahaha

kingbinjai said...

argggghhh pening!

blackpurple said...

Tak apalah cikgu. Walaupuan cikgu berbadan besar tapi kacak....!

psss...macam tak relevan jer komen nih.... hehehe

cikguonline said...

Bagusnye anak murid cikgu gitartong.

Pegawai Khalwat said...

Anak kecil tu buat salah apa?

kasutVINCCI said...

takpe lah kesan apa pun. Yg penting dorang mengamalkan sikap menghormati.Kan? Kekekekekeke

ron97 said...

hahaha,
dah berjangkit

gitartong said...

lan rambai
kalau anak anda pun, saya ok je..

king binjai
haha! telan panadol!

blackpurple
hey! siapa kata tidak relevan.. sesuai sangat!

cikguonline
bagus seperti cikgunya.. haha!

pegawai khalwat
tak salah apa2. cikgunya yang bersalah

kasut vincci
budi bahasa budaya kittaaaaa!

ron97
haha! kadang2 saya memang pemalas!

ontahsapo said...

takleh kira borong jer ker, mcm tok rimau buat tu, satu utk semua...

The Lost Butterfly said...

yup. rasa dihargai tp pada masa yang sama bersalah.. :).

Izhal said...

kacak macamana tuan gitartong ni???

esis said...

anak murid sekarang bagus. cium tangan cikgu. terharu...

esis said...

anak murid sekarang bagus. cium tangan cikgu. terharu...

gitartong said...

ontahsapo
borong apo lak nih?

deb
cikgu juga kah?

izhal
mungkinlah!

esis
saya pun terharu dan terkesima

Sayuti said...

kacak, tapi gendut. itu saya.

haha.

The Lost Butterfly said...

yup. secdry. u?

MAMARISYIA said...

rasa macam nak jatuh dari kerusi bila cikgu tu mengaku kacak!!!kacak kah cikgu itu??muahahahhaha...kalau aku ada kat situ mau aku suruh bebudak tu jilat tangan ko...muahahhahaha

gitartong said...

sayut
gendang gendut encik sayut. haha! eh? macam samalah!

deb
samalah kita

MR
siut je. haha!

The Lost Butterfly said...

terharu tp pada masa yg sama geram kan :)

zino said...

apa yg melekat tu air liur ke.. hehe ala.. apa nak kisah cikgu.. budak2 ..

gitartong said...

deb
haha. hanya cikgu yang faham

zino
yang melekat tu berkat.. haha!

JBM8141 said...

kalau rasa nak bergurau, boleh la bawak bekal asam jawa, letak kan sikit kat belakang tangan tu... (idea joyah sport, karekter majalah gila-gila zaman kecik-kecik dulu)

Anonymous said...

Enjoyed a lot! »

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »