Saturday, April 08, 2006

ARRGGGHHHH!!!

ADUH!

KACAU
KACAU

DUDUK

SALAH

BERDIRI

SALAH

BARING

SALAH

TOLOOOOOOOOOOONG!!!

AKU

DISERANGGGGGGGGGG!

OLEH

VIRUS INFLUENZA

DAN

BAATTUUUKK!!

KOH! KOH! KOH!

maka.. virus pun tersebar..

ha ha ha!



kenapalah di saat-saat ini.. aduh!

27 comments:

petiais said...

doktor:ehem!saya rasa awak perlu ehem!ya awk perlu ehem!ah saya lupa apa saya nak ckp..hehe

Op said...

batuk jauh2 sikit. kang jangkit! hehe

LingGopoH said...

biasa la tu demam2 rindu kot lama tak jumpa... menanti esok hari he he he

ron97 said...

shuh shuh..
pi batuk jauh jauh
karang kena malaria pulak aku.
hehehee

semut said...

woi.kau jangan batuk dan bersin tak menentu kat atas pelamin nanti.kang malu sumur hidup dan mungkin juga kau akan dimalukan tujuh keturunan.

p/s:banyakkan makan buah limau.

gitartong said...

doktor petiais
haha! fikir dulu, kemudian komen sekali lagi!

Op
haha! siapa yang masuk sini dah pun berjangkit

linggopoh
demam rindu? muaahh hahahaha! 100% kebarangkalian.

ron97
haha! dah kena dah!

semut
aarrgghh! tidak! inilah yang aku risaukan.
"aku terima nikah.. aaacchhooomm!" kacau kacau..

Hamka said...

ada hikmahnya...

seorang hamba Allah kena penyakit 'mata' pada hari pernikahan..bila jabat tangan ngan tok kadi..mata ber-air2..bila akad nikah..sekali sajer..terus sah!

alhamdulillah...

hamba Allah itu adalah aku.

Syikin said...

alamak..camner nak menerima akad drp tok kadi? camner nak berbalas pantun utk tol?

cubalah minum jus timun..elok utk tekak.blender timun ngan air, cmpur sikit gula utk manis2. insyaAllah.

Pegawai Khalwat said...

Selalunya orang yang meracau tak tentu hala sebab penyakit biasa ni adalah orang yang buat tebiat.

Selalunya orang yang buat tebiat ni adalah orang yang nak.......

Hummm......

Ku Keng said...

Bukan bird flu hendaknya.

BooK said...

cikgu gitar:
aku doakan kau cepat sembuh (inilah ucapan tipikal rakyat tanah melayu)

kasutVINCCI said...

jangan awak dok meleleh hingus kat pelamin sudah lah. Buat malu kawan bloger ajer.;)

LingGopoH said...

Alhamdulillah semua berjalan lancar..sekali akad jer sah..tak de lak GT bersin...syukurlah dah selamat keris pun dah ada sarung he he he...

ps: lepas ni majlis di KL pulak..mana2 rakan2 blog GT jemputlah datang jgan tak datang 16/4..

ontahsapo said...

tak habis lagi ke gabra kau ni? rilek la, membina masjid tu kan baik... sabar,

Kopi Suam said...

heeh heehh..
teringat dulu geng lelaki masa nak jin wataniah kena batuk ehem ehem kami geng pompuan kat bilik sebelah pakat2 pecah perut ketawa...

kau ni demam ke apa?

semut said...

owh. syabbas mera beta. haha. congrat sebab dah berjaya mendapatkan sarung keris kau. dan aku percaya.kau akan lambat membalas komen-komen kawan-kawan blogger kamu di kotak komen ini.

lagu latar pukullah tabuh cerita masam manis

MAMARISYIA said...

hahahah..jgn ko batuk sampai ujung minggu ni sudah....karang ada jugak atas pelamin nanti asik terhijut2 badan mengawal batuk!!!

Moon® said...

GT,
Relex ler.. ni mesti ko tension tahap gaban ek. Alahai kalau batuk time bersanding kureng lah macho. Hehehe

Kak Lady said...

Batuk ye..tak sehat ke...errmmmm...tak sehat ada makna tu...

Tunggu sat ye...kejap lagi baiklah tu....

kunci hilang said...

hah! nasib baik skrin komputer saya tidak bocor.
:)

FaEzHussain said...

GT,

saya baru dapat tau, itu pun lepas baca blog syikin.
Selamat pengantin baru. Selamat join da club.

ni virus burung ker?

gitartong said...
This comment has been removed by a blog administrator.
gitartong said...

Sori! blogger! saya masih dalam kekeliruan dengan komitmen pada blog atau isteri! ha ha ha!!

hamka
tahniah syeikh. saya pun senapas. benar ada hikmahnya

syikin
alhamdulillah saya sihat dah.

Pegawai khalwat
hahahaha!

keng tembaga
bukan. sebab tidak terasa seperti boleh terbang. hahaha!

book
sama2. (ini pun tipikal rakyat malaysia juga)

KV
tak dah. pengapit telah menjalankan tanggungjawabnya dengan cemerlang!

Linggopoh
bangganya saya senapas..

ontahsapo
disaat ini dah tak gabra. tapi best sangat! bahagianyaaaa! hahaha!

semut
i'm back! dalam sehari dua saja. lepas ini ke kl pula.

MR
risau juga ni. batuk masih ada.

moon
ke'tension'an itu hanya seketika. sekarang saya menyesal sangat! menyesat teramat sangat! saya sangat menyesal kerana tidak kahwin awal2! hahaha!

KL
hehehehe.. dalam maknanya tu..

kunci hilang
hahahahahaha!

faezhussain
ni bukan virus burung. virus serangga barangkali.. saya ada soalan nak tanya pada doktor. saya akan mengemail puan. insyaallah. kalau bersekempatan, jawablah. harap maklum

semut said...

weih..
jangan nanti kamu ceritakan kisah kehangatan malam pertama kat blog sudah..hahaha.haru jadinya nanti..haha

ontahsapo said...

hangat ker semut, masukkan aircond cepat2 la...

blackpurple said...

Penyakit lain macam jer ni... Rasanya sekarang ni dah ok la ni kot...hehehe...

zino said...

ni penyakit org baru kawen je ni... hehe