Thursday, March 30, 2006

Tahulah!

Tahulah! aku tahu. Orang akan kata..

"Eh? Berdiri tak sama tinggi? duduk tak sama rendah? tak macam pinang dibelah dua pun?"

Aku bersedia. Dia bersedia. Orang lain harus bersedia. Yang dah tahu. Tidak mengapa.


hari-hari berlalu semakin pantas

22 comments:

bunga rampai said...

Salam.
Relaakksss! Petiklah gitar itu.
Dapat saya bayangkan anda berdua bagai irama dan lagu tidak dapat dipisahkan :)

BooK said...

cikgu gitar:
tiba-tiba. aku rasa bengang dengar. berdiri tak sama tinggi. duduk tak sama rendah. entah kenapa. tiba-tiba.

Bta said...

kau rendah atau dia tinggi? kau gemuk atau dia kurus?

biarlah apa orang nak kata bro. ader diorang nak bagi ko makan dua laki binik? ader diorang bayokan duit mas kawin ko?

lantak diorang laa..

semut said...

ayat sambungan untuk hari-hari berlalu semakin pantas..keris akan bertemu dengan sarungnya..

hitomi said...

em, peduli kan apa org kata...bukannya dorang yg mo berumahtangga...yg ptg, bahagia hingga ke akhir hayat... :)

Ayu said...

GT,
biar apa org kata asalkan anda berdua bahagia dan juga dirahmati serta diberkati Allah selalu.. bukan ke Allah jadikan kite semua ni berpasang2 dan saling melengkapi.. Semoga semua nya berjalan dgn lancar...aminnn aminnn

MAMARISYIA said...

hehehhe...lantok le apa org nak kate...janji ko ngan bakal isteri sama2 CINTA!!!

ontahsapo said...

eh kejap, ni saper berdiri dgn pinang ni ni? memang la tak sama...

apa2 pun, semoga berbahagia menempuh alam dan manusia baru....

regards,

petiais said...

kamu 2 org baring ler atas pelamin tuh..tgk sama tak..kalo bini ko terapung lagik tinggi ..hush tuh bukan org dah lagik..

blackpurple said...

tak perlu nak belah2 pinang GT.... orang sekarang tak kenal pun buah pinang macamana....hehehe...

Selamat....Selamat....dan selamat......

zino said...

apa nak kisah.. sama ke tak sama.. asal sehati sejiwa..

Kopi Suam said...

Itu semua tak penting lah nizam. yang penting hati dan perasaan kita dan pasangan.Kesediaan untuk kita menerima pasangan kita seadaanya....

note:rasanya masa aku kawin dulu pun tak macam pinang dibelah dunia...apahal org nak ckp mcm pinang ke bukan..ntah2 buah pinang pun depa tak kenal...buah pinnag pun depa tak pernah makan (aku pernah makan ngan sirih). Ntah2 nak kupas pinang pun tak tahu agaknya (kupas dengan kacip aje baru boleh dapat pinang yang sepadan dan sama cantik)

kunci hilang said...

kalau tak sama tinggi, tak sama rendah bukannya pinang.
Strawberri dibelah dua.

Lebih manis pastinya.
:)

jamri said...

susah ooo nak cari yang berdiri sama tinggi duduk sama rendah....
mesti ada lari sikit punya....

selamat berbahagia yea...

gitartong said...

terima kasih pada semua!

Sayuti said...

slamat2.

semut said...

kunci,
straberi??manis??masam lah

Syikin said...

selamat...selamat
insyaAllah mudah segala urusan
Pedulikan apa org lain bakal kata, yg penting dia yg terbaik utk kita, kini dan selamanya..paras rupa bukan ukuran tapi perasaan cinta dan kasih sayang yang berpanjangan antara dua insan.

Moga bahagia dunia dan akhirat. Amin

Hamka said...

ha ha ha...

pedulikan apa kata org...!

ini bukannya apa2
ini cerita menyatukan dua lubang kencing..

lantaklah..janji halal...

Anonymous said...

Excellent, love it! film editing schools

Anonymous said...

Best regards from NY! Window 98 virus scanner Rental car suv new jersey Super 8 buffalo mn Mazda mx 6 specs Accounting north hampton nh security home pda pocket pc D cell battery clock a4123 Booze cruise cancun Kia mall georgia lithium and effexor answering service lcd projector Pee wee callins mitchell fishing reel Effects of evista 1996 dodge neon engine Proactiv in mississauga Flagship timeshare Search optimization engine

MF_ Zheff.2008 said...

Semoga semua nya berjalan lancar...aminnn aminnn