Tuesday, March 14, 2006

Kenapa?

ke lo pak..
a tas..
ma ta..
ki ri..
a ku..
mu la..
ber ke dip-ke dip..
sen di ri..
da lam..
ti ga..
em pat..
ha ri..
i ni..
A ku ri mas..
ba rang ka li..
a da..
se ja rah..
hen dak..
ber u lang..

14 comments:

Kopi Suam said...

Orang kata kalau kelopak mata kiri berkedip maknanya kita nak menangis...tapi kau percaya ke..aku tak percaya pun...mungkin ada gangguan pada saraf mata aje kot...

Hmm sejarah apa itteww...mind to share?

Moon® said...

Gitar, ha tu ler sakit mata.. gi jumpa doctor. Ye ke kopi nak nangis? aku tak ingat ler kiri ke kanan org kata akan berlaku sesuatu. Betul tak betul wallahualam..

blackpurple said...

itu kelopak mata atas... kalau kelopak bawah apa tandanya pulak...? hehehe...

gitartong said...

tahun 1999, mula2 kelopak mata kanan berkedip. rupa2nya nak tengok orang baru. anak buah pun lahir. Lepas tu kelopak mata kiri pulak.. abah menyahut seruan ilahi dalam tahun yang sama..

p/s: gitartong tak mintak yang bukan2 dan harap tak berlaku apa2.. harap2 betul la kata akak kopi, sekadar gangguan saraf je..

gitartong said...

kalau kelopak bawah la black, agaknya nak berbini kut..

MAMARISYIA said...

atau pun ko suka ngorat pastu ngeyit2 mata aweks gitartong? kaedahnya sekrg saraf mata ko dah tak betul..muahahahah

hitomi said...

kalo mata sebelah kiri yg berkedip selalunya org kata ada kejadian yg tdk diingini akan terjadi...wallalualam...
harap2 teda benda yg buruk la yg akan terjadi kan... ;)

blackpurple said...

...tapi kalo berkelip dua2 belah, atas dan bawah pulak tu, tu dah kira penyakit.........hehehe...

Alex Lacey said...

sekodeng sapa tu? heheheeheh*gurau aje*
selalu berkebetulan, kalau kelopak mata kiri yg berkedip, nak nangis...tapi akak selalu anggap itu sebagai kebetulan sahaja....tanak percaya betul2...

Ku Keng said...

Kelopak mata berkedip-kedip kerana kekurangan magnesium. Har, pergi segera ke kelinik homeopathy. Kalau berkedip lagi? Itu kena pergi specialist!

gitartong said...

MR
Sumpah tak ngurat!

hitomi
tengkiu for coming. gangguan saraf je kut..

black
bak kata keng, jumpa pakaq!

AL
Sumpah tak sekodeng, saya bukan ABEN

Keng
ko masuk blog aku? hehe.. tengkiu.. ko biar btul, magnesium tu, bukan ke utk tulang?

Hamka said...

selamat datng ke dunia 'mayat-mayat"
mata engko bergerak2?
mungkin kau dah nak jadi mayat..
tak bergerak2 pun jadi mayat...
dah jadi mayat memang tak bergerak2
he he he

gitartong said...

huar.. huar.. huar..

Anonymous said...

What a great site »