Sunday, November 19, 2006

maknanya, khalayak aku setujulah tu..

Seusai lagu Membenarkan kebodohan semalam, saya khabarkan pada khalayak saya,

"Tiba-tiba saya teringat Perhimpunan Agung Umno" kata saya.

"Kah! kah! kah!" khalayak saya ketawa kelucuan.

Saya juga, senyum.

Selepas itu baru saya tersadar, kenapa khalayak saya ketawa?

17 comments:

gitartong said...

kepada airmas,
bagus juga kau tak jadi datang. mungkin akan menjejas penjualan album kau. haha!

Pegawai Khalwat said...

Hang ni promosi album sungguh-sungguh.

Psss... tak mau ambik aku jadi dealer kat wilayah Utara?

Lan Rambai said...

aku antara yg gelak paling kuat hahaha

Anonymous said...

kenapa?

Anonymous said...

Gitar, bukan aku tak moh datang aku tak tau pun ada perjumpaan tu , lagi pun kan aku dah suruh ko citak rompak Album aku ... ko ni memang tak nak jadi jutawan la ...

spyz said...

tahun depan jual album kau kat perhimpunan pulak
he he..
one of the best album aku beli tahun ni..

blackpurple said...

Aku masih lagi tersenyum simpul membaca sms-sms kau malam tu...

Nak aku publishkan..? hahaha

sinaganaga said...

aku dengar, kau demam masa di kampung baru tu?

gitartong said...

pegawai khalwat
dealer? aku tak pakai dealer. siapa hendak terus carik aku. jimat (kepada pembeli) haha!

lan rambai
ya, ya, aku dengar..

mazudi
entah la.. haha!

airmas
aku juga risau kalau aku jadi jutawan. bahaya. orang kaya ni, hidup mereka tak tenang

spyz
terima kasih sahabat. kerana meracun pembaca lain utk membeli. haha!

blackpurple
hish! kau simpan lagi ke? sebagai bahan bukti? haha!

gitartong said...

sinaganaga
demam? kurang. cuba kesihatan memang sedikit terganggu. paru2 aku sukar mengembang dengan sempurna. tapi buat selamba je. 'lawan tetap lawan!'

kingbinjai said...

kerana kami faham.

gitartong said...

kingbinjai
maknanya, khalayak aku setujulah tu.. hahahahaha!

BooK said...

kerna khalayak kau tak bodoh. aku juga sekali.

gitartong said...

book
tepat! haha!

Ungku Nor said...

Hehehe, paham tapi buat macam Vovin=>tunjuk rope 'blurr'.

lalalalala.

Sayuti said...

saya tak hadir cikgu. ruginya. kalau tak, boleh tumpang gelak.

gitartong said...

kak ungku
"lal lal lal lal" tok r
haha!

sayuti
rugi anda. haha!