Friday, May 26, 2006

Yey!!

Cuti datang lagi!!

Yey!
Yey!

(lompat-lompat)

Mak!
Tunggu saya pulang!

(guling-guling)

Bestnya!



PS: Maaf, entry ini ditulis dengan penuh emosi.. saya mungkin merajuk untuk jangka waktu yang lama. Saya akan berada di Kuala Lumpur dalam tempoh seminggu. Kalau saya rajin, akan menjengok kawan-kawan di Siber Kafe. Siapa yang saya nak jumpa di KL ye.. errmm..

9 comments:

semut said...

woi....aku pon cuti juga..hahaha

*ketawa berdekah-dekah*

Orochi said...

best nyer jadi cikgu banyak cuti.. haha...

rimanilzah said...

Selamat bercuti. Seronoknya.

rimanilzah said...

Selamat bercuti. Seronoknya.

tuan tanah said...

selamat bercuti!

Pegawai Khalwat said...

Cuti-cuti Malaya...

Syikin said...

cikgu, jika bawa isteri yg baru hamil jalan jalan cari makan di kuala lumpur, berhati2 ya :)

Hamka said...

best pulak jadi cikgu rasanyer..
:)

LingGopoH said...

Best jugak cuti ni, tapi lama sangat bosan laaa muahaha ha ha!
Linggopoh cuti sakit 2 bulan (macam cuti bersalin dah) baru hari ini mula kerja walaupun sebenarnya Doktor bagi saya cuti lagi 1 bulan hingga 28/7 ni saya dah tak sanggup duduk rumah..otak jadi buntu arghh! sangaap..ni pun kerja dah banyak menanti di ofis. Padan muka aku..