Friday, November 09, 2007

Unikkah?

Soalan kuiz bulan ini:

Berapa ekor anjingkah yang dapat menaiki sebuah motorsikal kapcai?

A. Mustahil. tidak ada anjing yang boleh menaiki motorsikal
B. Satu
C. Dua
D. Tiga


Ya! jawapan yang betul ialah D!

*Gelang Patah, Johor. 3 November 07. 3.30 petang.



12 comments:

gitartong said...

Polis trafik boleh saman tak? tak pakai helmet?

Pyanhabib said...

tong,
kalau yang pakai topi keledar tarik diri, seekor lagi anjing boleh mencangkung kat situ!

kingbinjai said...

ko patut hantar gambar ni kat the star untung untung dapat rm50 woo

wee87 said...

kat depan tuh muat sekor lagi kan,kan,kan...

siew said...

cam sarkis la
mungkin ada peengambraan sarkis utk tayangan hr raya tahun depan

butaseni said...

heheheh salah jawapannya 4.
masih ada ruang untuk seekor anjing lagi kalau tuan dia tu takde hahaha

mazudi said...

waaah. kagum!

gitartong said...

pyanhabib
saya tak nak komen, komen saudara. tapi saya nak beritahu saya berbangga kerana saudara pyan habib berkunjung di sini. haha!

kingbinjai
50 je? buang karan!

wee
kamu saja duduk situ. haha!

siew
haha!

butaseni
kena ajar anjing tu menunggang sendiri motosikalnya

mazudi
haha!

blackpurple @ jowopinter said...

Orang Johor menang hebat! Ha ha ha!

Pegawai Khalwat said...

Ha ha ha...

Betapa sayangnya tuan dia pada anjing-anjingnya itu.

waterlily said...

Salam & Selamat ptg cikgu(sebab saya berkunjung kat space ni waktu ptg),

Lucu betul tgk pix di entry saudara ni...

Salam networking cikgu.

p/s. apa kaitan cikgu dengan gitar tong?
Pyanhabib datang sini..jelouse..jelouse :P

aria ayumi said...

hoho. sungguh bahagia anjing2 itu dpt nek moto. :p