Tuesday, July 31, 2007

MEMO

Saya terima memo ini hari ini.





Ingatkan surat kuasa merotan. Rupanya bukan. Janganlah anda semua kecewa. Lagipun saya tidak pakai rotan untuk merotan. Saya guna gitar untuk menghempuk. Harap maklum. Ha ha!

18 comments:

ontahsapo said...

dilema guru millenium....

kingbinjai said...

ha ha ha aku suka cara itu

gitartong said...

ontahsapo
iye daa..

kingbinjai
menghempuk dengan gitar? aku pun suka. haha!

Tok Rimau said...

Tak dinyatakan pula halaju hayunan rotan. Ini boleh menimbulkan keraguan munasabah jika ke mahkamah.

gitartong said...

tok rimau
turut tidak dinyatakan ialah tahap isipadu ketebalan seluar orang kena rotan.

butaseni said...

hehehe sungguh lucah anak panah itu.hehe

Kopi Suam said...

oklah cikgu saya faham mesej yang cuba disampaikan. Sekiranya anak saya menjadi murid cikgu maka dengan seikhlas hati saya memberi izin cikgu untuk merotannya agar dia menajdi manusia berguna dan mengenang budi.

jangan hempuk anak saya dengan gitar sudah laaaa yek..takut gitar tak pecah kepala anak saya pulak pecah :)

zizie ali said...

alang-alang merotan biarlah terasa peritnya.

gitartong said...

butaseni
haha!

kopi suam
tak. saya tak hempuk sesapa. acah saja pernah.

zizie ali
memang perit

rimanilzah said...

budak2 skrg ni susah

Puteri Ezza said...

Assalamu'alaikum. Wah, hempuk guna gitar ye. Brutal tu. Hikhik.

zino said...

dah berapa banyak gitar rosak hehe

gitartong said...

rimanilzah
memang susah. lembik pula tu!

puteri ezza
haha!

zino
6 bulan sekali, isi borang minta. belikan gitar baru dari panatia. haha! kalau tak, duit panatia tak habis.

blackpurple said...

Nak merotan pun kena pakai skrip...Isk!

kadok said...

pakai gitar lla baguih..penuh satu mont*t kalau kena..baru nyesal x buat jahat lagi...hahaha

Izhal said...

campak je memo tu, budak jahat lempang je kasi ajar... sebab budak2 la ni kalo kat kedai tu pakai uniporm pun on selamber je rokok... taki cover line langsung macam kita dulu2...

Ku Keng said...

Saksi lelaki seorang dan sekiranya perempuan, dua. Dan perlu lagi untuk dibicarakan sebelum dirotan. Sekiranya murid kalah dalam pembicaraan, beliau boleh merayu. Dan akhir sekali, sekiranya kalah juga, boleh merayu kepada YDPAgung.

Elok suruh mereka duk rumah saja. Tak usah bersekolah.

~mademoiselle hana~ said...

haha..saye igt nak gune rekorder ketuk budak ble saye da ngajar nnt..leh x??=p