Monday, July 09, 2007

Kata orang..

Orang tua-tua kata;

Kalau anak dah pandai main dengan kaki sendiri, maknanya dia nak atau akan dapat adik. Saya tidak pasti dari mana sumber kebenarannya dan sama ada benar atau tidak.




Tapi kalian tak perlulah percaya sepenuhnya kerana yang menentukan, ialah ibu bapanya. (dengan izinNya)

12 comments:

blackpurple said...

Belai anak, jangan belai emak GT. Ha ha!

Anak kau sebiji macam muka kau masa kau kecik dulu ek... :D

pB said...

bukan main kaki tapi gigit ibu jari kaki ...

zino said...

pandai kau cari alasan ya.. hehe

Lan Rambai said...

anak ko dah bosan main sorang2 le tu haha

gitartong said...

blackpurple
mana ko tau kecik2 dulu muka aku macam tu? haha!

pb
ya! dia dah mula menggigit sekarang.

zino
haha! kalau ada rezeki lagi.. saya redha bang!

lan rambai
iye ke?

Nunn said...

salam..

Ku Keng said...

begitu cepat masa berlalu.

Pegawai Khalwat said...

Oit...

Lubang Neraka nak ke Tanjung, hang tak habaq pun.

butaseni said...

try lagi hehehe

kingbinjai said...

tak betul tak betul

gitartong said...

nunn
salam balik. :)

PK
kena habaq kat hang ka? haha!

butaseni
haha!

kingbinjai
tau tau tau!

bunga rampai said...

Wah, dah besar dan sangat comel!