Thursday, October 05, 2006

Sshhh.. Jangan cakap kuat-kuat.. sshh

pregnancy calendar

Telinganya menangkap sesuatu. Dia cuba perhalusi. Indah sungguh irama itu padanya dan dirasakan suara itu amat merdu baginya. Alunan suara itu membuai-buai dalam tidurnya. Ternyata melodi ini telah menawan hatinya. Lagu apakah ini?


Inu (dipetik dari album sajak gitartong)

"Ooo.. patut pun sedap! lagu abah ye?"


pregnancy week by week

Harus ingat itu ya tuan-tuan dan puan-puan. Tengok betul-betul. Teeeengok betul-betul! 14 minggu 4 hari lagi saya nak jadi bapak! yeyeh!

Oh ya! Selamat Hari Lahir buat ibunya hari ini!


*CD sajak gitartong untuk Dahrie dan Bukunota dalam perjalanan. Sila khabarkan jika ianya telah tiba. Terima kasih kerana menyokong gitartong. HIDUP LAGU SAJAK UNTUK NEGARA!

18 comments:

airmas_sz said...

Nanti bila anak saya masuk U anak sdr baru masuk tadika...heheheh

gitartong said...

airmas
maknanya, anda bersara dulu semasa saya masih lagi berhempas pulas mengumpul hasil kederat?

Pnut said...

dah ada nama baby??

AznieBunnie said...

hepi bufday buat Mrs Gitar Tong.

BooK said...

nanti anak kau boleh bernyanyi lagu cinta jugak ke?

kingbinjai said...

ooo ooo mesti kau tak sabar kan?

blackpurple said...

Dah letak nama...?

Happy belated birthday buat Mrs Gitartong...

Sastri said...

selamat... selamat...

gitartong.blogspot.com said...

pnut, blackpurple
belum. masih mencari-cari. ada idea?

azniebunnie
oh. moga panjang umur juga.

book
agaknyalah!

kingbinjai
muka saya nampak 'excited' sangatkah? haha!

sastri
anda bila lagi? haha!

Izhal said...

selamat hari lahir untuk isteri tuan nee...

14 minggu lagi... pergh...

budak2 semakn hari semakin berat, jadi kalau rajin dukung anak, lama2 badan jadi sasa heheh...

NBB said...

jangan bagi baby dalam perut tu dengar lagu ramli sarip.. takut panjang sangat pulak rambut anak tu nanti.
happy belated birthday untuk emaknya.

Lan Rambai said...

selamat ulangtahun kelahiran yang terlewat buat Mrs Gitartong. Selamat menanti detik jadi bapok.. eh silap.. bapak hahaha

rimanilzah said...

Oh, bangganya. Lagu "Inu" digemari baby bro gitartong! (Tumpang bangga: sebagai penulis sajak "Inu")

Pegawai Khalwat said...

Nanti dia nyanyi Titip Rindu Buat Ayah.

Pss... kalau dia panggil hang bapak, maka nama lagu pun bertukar.

Anonymous said...

Waah...mesti dah tak sabar nak bergelar bapa ni cikgu gitar. Semoga semuanya selamat. Happy Belated Birthday utk isteri cikgu....

gitartong said...

terima kasih kepada semua.

pegawai khalwat
rumah hang dah ada tenet ka?

bunga rampai said...

Dapat saya bayangkan keriangan seorang bakal ayah. Saya tumpang gembira. Moga selamat semuanya. Salam.

blue_cherry said...

Hepi Bday pada Bakal MAMA.

Gitartong, rajin doa kay. Jgn lupa suruh bakal MAMA baca 3 surah tuu.. InsyaAllah ALL gonna be fine.