Tuesday, November 11, 2008

Hari yang boleh buat saya pengsan

Saya bergegas dari KL ke JB untuk 'show' di PERSADA JOHOR ini. Kecewa sangat apabila saya tersalah maklumat tempat kejadian, apabila saya bergegas ke Hotel New York (lokasi majlis perasmian MAKSAK) Walhal beberapa kali saya menghubungi dan meng'sms' Rasman. Tapi tidak keluar soalan berkaitan lokasi kejadian.

aduh!

Malu sungguh pada reception di New York Hotel apabila bertanyakan majlis penutup berlangsung di PERSADA JOHOR yang akan berlaku dalam beberapa minit sahaja lagi. Kalau terus bergegas ke PERSADA, pasti saya berkesempatan untuk menyanyi sama.

'sy masih di ptian. jika tidak bkesempatan hadir utk mnyanyi, sy hanya hadir utk makan' via sms saya pada Encik Isa.

Alhamdulillah, doa saya makbul.
.
.
.
.
.

Sekitar 'shot' di PERSADA JOHOR. Gambar 'show' tak sempat. Gambar makan sempat.

Haha!












5 comments:

Iliana said...

aduhh~ sedapnya makanan2 tuh...

joyskin8 said...

bob pape hal leh contact kat blog baru aku http://www.joyskin8-daricerminlensa.blogspot.com/

Anonymous said...

kelam kabut jugak ya cekgu.

Chegu Nor said...

sowi le en isa...x dpt nk join kt persada..g melaka..

Chegu Nor said...

thx bob!ko mmg baik!byk tlg akak kat KL.Bersdia untuk keje bnyk next year..kita pulun sama2 bob!