Wednesday, February 06, 2008

Perangkap Cinta

Panggilan cemas ini saya terima sekitar jam 6.05 petang. Saya di kelas waktu p&p yang terganggu

+ Bah, tolong. Ibu terperangkap!
- Terperangkap? Macam mana?
+ Ibu dah kunci pintu rumah. Ingatkan kunci rumah ada kat dalam kereta.
- Dah tu? Datang sekolah la ambil kunci.
+ Tak boleh.
- kenapa?
+ Pintu pagar bermangga!
- pulak! (saya ketawa besar) terperangkap di tengah-tengah la ni! Tunggu ajelah abah balik

(sambung ketawa)

4 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Hahaha! Lawak slapstik juga ni... Hahaha!

kingbinjai said...

ha ha

al-Misri said...

Tp ni mmg kisah benarkan... maknanya kurangkanlah makan kepala ikan... ha...ha..ha...

NONIE said...

huhuhu...aku pun pernah jadi lagu ni...ini semua angkara Syasya...nak pi playground tergedik...kunci rumah tertinggal kat dalam rumah..dah jadi kebiassan anak dara aku ni asal tutup pintu depan rumah akan dilocknya sekali...akibat dia dah dua kali aku kena tunggu baba balik dari opis kat rumah jiran...